onsdag 5. august 2015

Om eg kunne

Ville eg sende varmen frå solstrålane inn i hjartet ditt,
la dei kjærleg teikne fregner på nasetippen din og få deg til å le.

Eg ville be regndråpen om å  krible deg i nakken,
snøfnugget om å danse på tunga di,
spørre vinden om å kviskre vakre ord i øyret ditt og blåse bort alt som gjorde vondt.

Eg ville at du skulle kjenne gleden over blomane som fryder seg i grøftekanten.
Krølle tærne i mjuk sand.
La havet gli silkesvalt mot huda di som eit mildt kjærteikn.

Eg ville at du skulle sjå isen glitre
Stjernene blinke
Himmelen gløde.

Eg ville be fuglane synge for deg,
at du skulle kjenne fossen bruse i blodet
og finne roen i skogens sus.

Eg ville at du skulle stryke handa di over mjuke strå
Kjenne kjærleiken frå ein varm klem
Eg ville bedt draumane dine om å løfte deg fram.

Eg håpar englane ser deg
Og at ein gyllen solnedgang gir deg fred.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...